Tuesday, March 19, 2013

Tips Awet Muda Dengan Supplement Shaklee

Alhamdulilah...kita berjumpa lagi kat entry ni...^__^ 

Ok cerita ni betul dan tak sangka pula ramai yang perasan termasuk suami tercinta.


Vitamin e shaklee
haaaa...ni la "RASIAH" awet muda saya dan yang lain-lain

Masa tu ke pejabat pos untuk pos barang-barang pesanan kekawan dalam on9 niaga Shaklee...sekian lama dah berurusan dengan adik kat pejabat pos tu...tapi selasa lepas adik tu saja la tanya ->


Saya:- hai awk...^_^
adik pejabat pos :- haiii..lama tak jumpa awk...
Saya :- biasa je awk...anak meraam nak stop penyusuan kan...dah 2y dah kena la stop...
adik pejabat pos :- haaaaa??? awak dah kawin ke? anak dah 2tahun?? umur awk berapa?
Saya :- [senyum] laaa...da 30an dah awk...kawin pn dah 3y...
adik pejabat pos :- laa...ingatkan tak kawin lagi..ingatkan baru 24..
Saya :- [senyum] yeye je awk ni...dah masuk 3series la awk..

dan adik tu pun tak percaya..tanya apa makan la semua...alhamdulilah...bukan apa..saya nak sihat dan penyusuan saya berjaya..alhamdulilah..sepanjang mengamalkan Shaklee secara konsisten selama 2tahun ++ saya sangat2 bertuah dan merasa kehebatan dalam Shaklee ni...pas ni next baby ..memang baby Shaklee la jawabnya..hihih...ubat @ vitamin klinik saya simpan sebab saya nak yang NATURAL untuk diri saya..sebab Shaklee dah ada SET HAMIL, BERPANTANG & BERSALIN tau...best kan...

^__^ happy juga sebab suami semakin lekat dannnn sayang sentiasa ^__^ 

Dan dengan senang hati..saya sentiasa berkongsi ceritera dengan semua..
boleh je cari saya kat blog# fb # whatsapp # call # sms


1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease..


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger