Monday, June 10, 2013

Promosi Shaklee : Mealshake Promosi Jun 2013

Alhamdulillah...Shaklee kini mendapat sambutan ramai..apatah lagi bulan ni PROMOSI Shaklee adalah MEALSHAKE ..yang mana pilihan ibu-ibu masa kini..bukan ibu je tau satu family boleh amalkan..

Persoalan ramai MEALSHAKE tu apa ye?

J :  Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan minuman yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain mahupun Shake dalam susu anak seawal pagi. Mealshake membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Berperisa vanilla yang sedap di sukai anak-anak. 

Fungsi MEALSHAKE? 

1. Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan
2. Kaya dengan sumber kalsium dan protein
3. Amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat
4. Pilihan protein soya terbaik anda
5. Membantu meningkatkan selera makan kanak-kanak


Siapa yang perlukan MEALSHAKE? 

1. Anak susah nak makan?
2. Anak tak nak makan sayur?
3. Anak selalu demam dan selesema?

4. Anak yang kurus @ Anda yang kurus
5. Anak mengalami Asma/ lelah
6. Anak yang batuk
7. Kegunaan untuk seisi keluarga..


Mealshake
PROMOSI BULAN JUN 2013  MEALSHAKE

Semoga kita menjadi diantara ibubapa yang prihatin pada anak-anak zaman IT kini..sesungguhnya anak-anak kini lebih cepat terdedah dengan persekitaran alam dan lebih bijak untuk melihatapa disekelilingnya.  Berikan la anak sesuatu yang bernilai untuk masa depannya serta kesihatan anak-anak kita. jangan di biarkan sahaja kesihatan anak-anak..



================================================================
Dapatkan PROMOSI JUN 2013 ini pada HARGA SPECIAL anda dengan --> hubungi
1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |

 

Wednesday, June 5, 2013

Mengalami Masalah Untuk HAMIL?

Sesetengah kita tak sedar apa malalah yakng kita alami apatah lagi berkaitan masalah untuk hamil bukan.. kengkadang kita meras siri kita subur sebab setiap bula cik "P" mesti datang TEPAT pula pada masanya tu tau..Tapi kenapa tak hamil juga? Apa masalahnya nye ye?

Jom kita kenali apa masalah untuk seseorang itu sukar hamil -->

GLA Complex Shaklee
Untuk Penjagaan HORMON
 

✔✔MASALAH UNTUK HAMIL? ATASINYA DENGAN GLA COMPLEX SHAKLEE

1/ Bagaimana GLA Complex membantu anda untuk cepat hamil?

GLA (gamma linolenic acid) menurunkan kolesterol dan ia membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut, dan membantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana GLA ditukarkan kepada prostagdalin E1.


2/ Bagaimana GLA Complex membantu wanita yang ingin hamil cepat?

GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. 

Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.



GLA Complex Shaklee
Alhamdulillah --> Testimonisal GLA Complex

Jadi, puan2 yang masih belum dikurniakan rezekia anak, cuba periksa cecair serviks anda. 

Kalau cecair tu tebal, kecoklatan dan kering itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan.


====================================================================
Berminat?PM SEKARANG! Kami sediakan JADUAL KHAS untuk HAMIL dengan pengambilan GLA COMPLEX Shaklee.


1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |
 

Tuesday, June 4, 2013

Berjaya Hamil Bersama ESP Shaklee

Setiap pasangan yang baru berkahwin mesti impikan kehadiran cahaya mata dalam kehidupan dan mahligai yang dibina bersama cinta sejati kan..bagi yang dah lama berkahwin tetapi belum lagi berjaya hamil sehingga kini perlu usahakan sesuatu yang lain dari kebiasaan sebelum ini...

Semoga perubahan itu PASTI BERHASIL ...Insyaallah...apapun kita dahului bersama niat yang ikhlas dari hati kita.

✔✔INGIN MEMILIKI CAHAYAMATA SEPERTI PASANGAN LAIN? TAMBAH KESUBURAN SUAMI ISTERI DENGAN ESP SHAKLEE ✔✔

 
ESP Shaklee
Budget Set Kesuburan

Kenapa Perlu ESP Shaklee?

Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, perlekatan telur dan lain2. 

ESP memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak. 

 
ESP boleh membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat. 


Lebih tinggi peratus untuk berlakunya persenyawaan jika diambil bersama GLA Complex Shaklee.

   "Usaha dari kita..Insyaallah yang memberi dan makbulkan doa kita adalah dariNYA..semoga impian memiliki zuriat sendiri dan merasai alam hamil dan bersalin menjadi kenyataan" Amin...

Klik sini untuk TESTIMONIAL SET KESUBURAN SHAKLEE


===================================================================
Berminat?
PM SEKARANG! Kami sediakan JADUAL KHAS untuk HAMIL dengan pengambilan ESP dan GLA COMPLEX Shaklee.

1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
   
2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |
  

Monday, June 3, 2013

Set Hamil Shaklee: 10 Tanda Awal Anda Sedang Hamil?

Mengetahu perubahan diri tantang hamil? Jom kenali 10 tanda awal anda sedang hamil. Sekiranya anda sangat memahami tubuh anda, anda mungkin mula terasa sesuatu yang tidak kena pada badan anda.
 
Kebanyakan wanita tidak mengesaki diri mereka mengandung sehingga janin yang sedang terbentuk mula merapatkan dirinya kedinding rahim. Segelintir pula masih tidak merasa apa-apa simptom sehinggalah beberapa minggu selepasnya atau setelah mereka tidak mengalami haid pada hari yang sepatutnya.

Hamil
Positive HAMIL

Dibawah terdapat beberapa tanda awal kehamilan. Anda mungkin mengalami sebahagian daripadanya atau tiada langsung!

1. Rasa lapar yang berpanjangan
 
Juga terjadi pada orang yang tidak hamil tetapi lebih kerap terjadi pada awal kehamilan. Jangan bergantung sepenuhnya kepada tanda ini tetapi sekiranya ia berlaku disamping tanda-tanda kehamilan yang lain, bersiap-sedialah untuk membilang hari anda.

2. Perubahan pada warna di sekliling payudara

Sekiranya kulit disekitar puting anda menjadi kehitaman, kemungkinan anda sudah pun beberapa minggu mengandung. Walaubagaimanpun, ia juga terjadi disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon tidak berkaitan dengan kehamilan atau disebabkan kandungan yang terdahulu.

3. Kerap membuang air kecil
 
Sekiranya janin sudah mula terbentuk dan rahim yang semakin membesar mula menekan pundi kencing anda, anda akan mersa kerap untuk buang air.

4. Merasa tidak bermaya
 
Rasa seperti tiada tenaga sepanjang masa? Hormon yang dikeluarkan di masa awal kehamilan boleh membuatkan anda berasa letih dengan cepat. Rasa letih dan tidak bermaya adalah sesuatu yang kerap terjadi di awal kehamilan.

5. Sakit dan tegang pada buah dada
 
Sekiranya anda mengandung, buah dada anda akan menjadi semakin sakit pada sentuhan, agak serupa dengan ketidakselesaan yang terjadi pada buah dada anda sebelum haid. Apabila badan sudah menjadi biasa dengan kejadian hormon ini, kesakitan akibat ketegangan akan menjadi semakin berkurangan.

 6. Pendarahan implantasi dan senak pada ari-ari
 
Lebih kurang 8 hari selepas ovulasi, anda mungkin akan mengalami sedkit pendarahan dari faraj dan senak pada ari-ari akibat dari implantasi. Anda juga mungkin mengalami keadaan yang sama semasa pada sekitar masa anda sepatutnya datang haid hari pertama.

7. Rasa loya dan muntah
 
Sekiranya anda bernasib baik, morning sickness ini tidak akan menyerang, kecuali selepas beberapa minggu hamil. Tetapi segelintir wanita akan mula merasa mual dan rasa luar biasa pada lidah walaupun cuma selepas beberapa hari mengandng.

8. Suhu asas badan tinggi berpanjangan
 
Sekiranya anda memang sedang membuat pemerhatian dengan mengambil suhu badan asas anda setiap pagi, anda akan mendapati paras susu badan secara konsisten melebihi paras asas sejak dari hari pertama ia naik.

9. Missed period
 
Sekiranya haid anda teratur sebelumnya dan sekarang ia sudah lewat beberapa hari. Inilah masanya untuk anda menjalani ujian air kencing untuk kehamilan.

10. Ujian air kencing yang positif
 
Sekiranya anda sudah beberapa hari ketinggalan haid dan terdapat 2 jaluran pada ujian air kencing, kemungkinan besar anda sudah mengandung. Jumpalah doktor untuk kepastian.
 
Terdapat SET HAMIL Shaklee yang sesuai untuk para suami dan isteri yang ingin mendapat keserasian dan NAK HAMIL.. insyaallah usaha anda tak akan sia-sia...Antara produk yang sangat mendapat kesan dan terbukti berkesan adalah seperti :-
 
1/ ESP
2/ GLA
3/ Vitamin E
 ============================================================
ORDER SEKARANG ! Hubungi -->
 
1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |