Sunday, March 17, 2013

Set Penyusuan Shaklee yang Menjimatkan dan Panas serta Laris

Bismillahirohmannirohim...kun fa ya kun...Doaku setiap kali ibu-ibu mohon mendoakan agar dunia penyusuan mereka berjalan dengan baik dan berjaya sehingga anak berusia 2tahun..insyaallah...apa yang perlu di lakukan adalah USAHA + KONSISTEN + BERDOA= PASTI BERJAYA 

Dan...setia cabaran yang mendatang kita tepis dengan YAKIN dan percaya .. "SUSU SAYA BANYAK DAN CUKUP UNTUK ANAK SAYA" ini lah kata-kata yakin dari saya setiap kali "datangnya rasa cik M tu"  ^__^ . Bila rasa saya "down" tu cepat-cepat kita fikiran ragam anak masa kita menyusukan dia..so sweeet kan...kadang-kadang kita lihat muka anak masa menyusu tu rasa tenang dan damai je kan..dan adakalanya ana kita menyusu tu berhenti seketikan dan "membebel" dengna bahasa dia tanpakita faham kan...ini lah yang membuatkan hati ibu rasa tenang dan damai...cuba tanya pada suami..ada mereka rasa seperti mana kita merasa...pasti jawab suami "TAK" sebab mereka hanya melihat tapi tidak merasa....


Set penyusuan lengkap
SET PENYUSUAN LENGKAP
Ni adalah SET PENYUSUAN untuk semua para ibu...kenapa perlu ada ni???? tanpa kita sedari badan kita juga perlukan vitamin a.k.a makanan tambahan untuk membuatkan badan kita kekal cergas disamping menyusukan anak....dan anak juga perlukan makanan lengkap dari ibunya melalui penyusuan badan...percayalah..seperti mana kita makan vitamin dalam mengandung dulu dan anak dapat khsiatnya..begitu juga bila menyusukan anak ni...

Ramai yang cakap "alaa susu saya banyak"   tak perlulah semua tu...#anda adalah salah#. kenapa??? sebab kita tak pasti adakah cara pemakanan kita lengkap ke tak dalam masa sama kita menyusukan anak kita yang mana seperti kita tahu..kita berkongsi makanan bersama si manja kita...

tak percaya??? "contohnya:- cuba ibu makan durian waktu malam, dan menyusukan anak..pasti anak akan meragam lepas itu# sebab panas# dan lain2 lagi ..(ini dari pengalaman saya) tapi bila anak dah 2tahun baru lah saya makan apa yang saya pantang selama saya menyusukan anak.. ^__^ 



Dan dengan senang hati..saya sentiasa berkongsi ceritera dengan semua..
boleh je cari saya kat blog# fb # whatsapp # call # sms


1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease..


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger