Saturday, March 16, 2013

KURUS DAN CANTIK DENGAN SHAPE UP SET SHAKLEE

Bemula 02/13 ni...setiap hari nak bercerita tentang product yang berlainan...KHAS untuk tatapan semua...

Untuk penjagaan badan??? nak maintainkan berat badan??? susah ke??? jawanpan semua ada pada diri kita...lets say...kita makan secara konsisten dan seimbang..dan proses DETOX kita berjalan dengn lancar...tiada masalah kegemukan pada bahagian-bahagian yang tertentu...

Apa yg kita perlukan sebagai makanan tambahan kita bila kita rasa badan dah tak macam dulu dan mula la kawan-kawan tegur.."eh awk macam gemuk je sekarang ni" ...waaa..ayat ni mesti kita dah cukup rasa tak sedap badan kan???? senang dan mudah je....jangna panic or terus tak nak makan la ape la ...Jom lihat apa yg boleh membantu kita untuk CABAR kata-kata awan kita tadi....

SAYA NAK KURUS DAN CANTIK
CINCH TEA MIX ENERGY SHAKLEE
Memberi TENAGA, dan rasa berpeluh-peluh bila kita minum pada waktu pagi..rasa pun sedap....


 SAYA NAK KURUS
BAKAR / PECAH LEMAK dan PELAWAS


SAYA NAK KURUS
PROSES DETOX dan MENLANCARKAN PROSES PEMBUANGAN dengan lebih CEPAT.


BAGI KAWAN-KAWAN dan pembelian dengan Linz Shopee / www.ibuvitmainshop.com...DAPATKAN untuk anda FREE E-BOOK DIET SECARA SIHAT ...

BERMINAT dan DAPATKAN dengan COLSULTANT percuma anda????
Untuk sebarang pertanyaan dan konsutansi anda boleh hubungi :-
1. LIKE fanpage  | FirstChoice e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |



No comments:

Post a Comment