Saturday, February 2, 2013

TAK RUGI BILA DAH MULA "JATUH CINTA" DENGAN SHAKLEE

Hari ni bercerita bagaimana dan macamana saya bersama Shaklee....pada awal mengenali Shaklee saya rasa saya sangat-sangat terlambat..TAPI selepas konsisten selama 8bulan saya mula "JATUH CINTA" dan terus menjadi AHLI SHAKLEE dan berniaga secara online dan offline...

Kenapa saya tersa RUGI???

Rasa rugi sangat sebab lambat mengenali SHAKLEE semasa mengandung dan lepas bersalin dan berpantang..bila berpantang semua herba atau set pantang tk boleh ambil once anak ada juandis...TAPI Shaklee LAIN.Shaklee BOLEH kita amalkan sedari mengandung, semasa berpantang dan seterusnya dalam dunia penyusuan. 

dan bila dah "JATUH CINTA" dengan Shaklee???? ini cerita saya lagi....

TAPI saya tetap rasa bertuah sebab tak terlewat dalam meneruskan penyusuan saya seterusnya memulihkan kesihatan dalaman saya kini. DAN yg lebih BEST nya...saya juga boleh menjana INCOME ikut berapa yang saya NAK.. melebihi dari INCOME gaji saya berkerja setiap bulan..walaupun saya membuat secara PARTIME tapi INCOME yg saya perolehi LEBIH apa yg saya terima dari GAJI saya..TIADA alasan untuk kita terus berjaya dan dengan Shaklee biz...saya dan yang lain-lain boleh pergi jauh tanpa kita jangka kan. ...Alhmdulilah...bila mana saya dah merasa KEHEBATAN dalam vitamin Shaklee seterusnya lagi akan KEHEBATAN dalam dunia berniaga bersama Shaklee...saya dah merasai nya...anda yg nak tahu KEHEBATAN dan RASIAH ini...boleh pm saya..dan kita sama-sama mengorak langkah untuk pergi jauh dengan apa yg kita rancang kan...insyaallah....anda pada laluan yg betul...


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger