Monday, February 4, 2013

RASIAH UNTUK MEREKA YANG DIET SECARA SIHAT???

Alhamdulillah...di beri kesempatan lagi untuk ber cerita dan berkongsi sebahagian yg membuatkan kita rasa gembira hsil perkongsian bersama kawan-kawan yang lain...Bercerita tentang kesihatan..ramai yang kita ni tak menyedari akan kepentingan kesihatan masa muda ni kan...apa yang kita tahu tentang KECANTIKAN LUARAN, BERFESYEN sana sini..PAKAIAN mahal-mahal serta branded dan sebagainya....TAK salah...tapi apa kata kita melabur sedikit untuk penjagaan KESIHATAN DALAMAN kita ...betul tak???


 
ni adalah CINCH CHOC, CINCH VANILA, ESP dan COLLAGEN...


KELEBIHAN SETIAP SATU NI????

1/ ESP ~~
   
Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan sembilan asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur – tua atau muda.
Membekalkan tenaga, menyuburkan kulit, rambut, kuu dan otot.
DAN sangat penting untuk kanak-kana, ibu menyusukan anak dan mereka yang sedang pulih dari sakit....


Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.. CINCH dijana oleh leucine, MEMBAKAR lemak dan mengekalkan otot, dan yang lebih menarik..MEMPERCEPATKAN proses pengurangan lemak dalam badan, DAN mengurusan berat badan yg berkesan..


Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.



BERMINAT dan DAPATKAN dengan COLSULTANT percuma anda????
 
Untuk sebarang pertanyaan dan konsutansi anda boleh hubungi :-
1. LIKE fanpage  | FirstChoice e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |















No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger