Friday, February 8, 2013

KECANTIKAN DENGAN ESP DAN VITAMIN C CHEWABLE

Seringkali tertanya-tanya apa sangat kecantikan pada wanita sehingga ada dan sanggup berhabisan beribu-ribu untuk melakukan pembedahan @ laser @botox semata-mata nak kan CANTIK itu??? dan bila dah perubahan tertentu mesti orang akan cakap dan bartanya ..

" waaa..nampak lain lah awk sekarang ek...berapa ribu habis untuk ni semua??? mahal tak?? kat mana awk buat ye?? 

Biasa dan kebanyakkan yang melakukan ni semua..adalah artis kan (tapi tak semua ye..) dan mereka yang taksub tentang cantik serta berduit la kan...sebab kos-kos pembedahan @ botox @ laser ni bukan seratus dua...betul ....

TAPI...kan lebih baik kita menjaga cantik tu biasa lah dari semulajadi??? kenapa perlu semua yang terlarang tu??? dan ramai yang masih tak tahu ...

Shaklee product ??? mesti masih ramai yang kurang yakin dan tahu kan??? da ada yang asas untuk menjaga penampilan serta kecantikan dalaman dan luaran kita ni...apa dia??? haaa..penah dengan tak tentang ESP dan VITA-C ??? 

ni dia...ESP dan Vita-C chew..yang tengah Hot ...macam HOT FM tau...hihi

DAN...mesti ramai tak tahu...yg ni budget HANYA bawah RM200 tau ...silap-silap anda dapat BEST PRICE lagi tau... ^__^ . Penggunaan pun jimat...leh guna 1-2bulan lebih..kan jimat...dan tak terlarang pun dalam agama islam...haaaaaaa...para kaum hawa...jangan lupa dapatkan product terbaik ni ....rugi kalu kita tak ambil peluang untuk menjaga kesihatan dalaman dan luaran kita secara semula jadi kan....

Biarlah kita CANTIK mengikut SUNNAH ...bukan yg telah dilarang olehNYA..


kan cantik secara semulajadi ..dan wanita idaman para kaum adam...


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



BERMINAT????
 
Untuk sebarang pertanyaan dan konsutansi anda boleh hubungi :-
1. LIKE fanpage  | FirstChoice e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |



No comments:

Post a Comment