Thursday, February 7, 2013

CANTIK TAK PERLU KATA APA-APA...

Kecantikan pada masa kini menjadi trend kan untuk semua...kenapa ye??? saingan??? rasa nya ya...dannnn...zaman kini kan WANITA kini LEBIH ramai berbanding LELAKI... haa...yg ni FAKTA tau...

Tentang kecantikan wanita???

Wanita dan kecantikan sangat sinonim. Dua-dua ini tidak akan terpisah dan tidak boleh dipisahkan. Kecantikan adalah aset dan lambang kewanitaan.
Wanita yang berasa dirinya tidak cantik akan berasa sedih dan merendah diri. Mereka mudah malu dan hilang keyakinan berhadapan dengan orang ramai. Mereka seakan berasa persepsi orang terhadap mereka buruk-buruk belaka.
Berbeza dengan wanita yang cantik. Langkah mereka penuh dengan gaya dan bertenaga. Senyuman mereka tidak putus-putus menghiasi waja. Sungguh berkeyakinan. Mereka sentiasa yakin bahawa orang ramai suka melihat diri mereka."

info iluvislam.com

Betulkan para kaum hawa??? sebab kita semua sama....TAPI bagi yg DAH BERKAHWIN .CANTIK hanya untuk SUAMI TERCINTA.

Cantik ini untuk siapa??? orang ramai @ untuk suami??? (bagi yang dah berkahwin)


dan PENTING ..biar CANTIK itu dari dalaman kita BUKAN dari BOTOX mahupun PEMBEDAHAN salah tau...islam pun melarang perubahan @ mengubah dari ciptaanNYA...sebaik-baik ciptaan adalah dariNYA...

Untuk penjagaan  dan penampilan wanita secara semulajadi dan tak perlu mengubah apa-apa...bagaimana????  ni jawapan nye...Jom klik sini lagi dan ketahui lebih lagi tentang KELEBIHAN product Shaklee ni...apa KELEBIHAN VITAMIN KECANTIKAN ni..



Dan...untuk kecantikan luaran dan dalaman ni ...kita boleh tanya para kaum adam...apa omen mereka TENTANG KECANTIKAN wanita pada pandangan mereka..mama yang mereka lebih utamakan..KECANTIKAN DALAMAN @ LUARAN??? para kaum adam..komen jangan tak komen....

JANGAN LUPA KOMEN ye KAUM ADAM dan HAWA...tinggalkan jejak anda sama...


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



BERMINAT????
 
Untuk sebarang pertanyaan dan konsutansi anda boleh hubungi :-
1. LIKE fanpage  | FirstChoice e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |



No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger