Wednesday, April 10, 2013

Testimosial Kulit Cantik Dan Cerah Dengan ESP Shaklee

Mencari kecantikan pada luaran sahaja tidak mencukupi..lihat sahaja Testimosial Kulit Cantik Dan Cerah Dengan ESP Shaklee ni..Bukan sahaja cantik luaran .tetapi dari dalaman juga adalah sangat penting..

Apa yang membuatkan sesorang tu kelihatan "cantik" bila konsisten dengan Produk serta ESP Shaklee??? 
 ESP Shaklee


Sebabnya UTAMANYA ;

Buat Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


Bagi saya dan yang dah berkahwin..kecantikan dan penjagaan dalaman semuanya adalah untuk suami tercinta...

Dan kini nak kulit cerah? gebu? anjal? glowing lagi??? saya tak perlu cari lain...sedari dalam penyusuan si manja saya..konsisten ESP dan set penyusuan yang lain..saya dah pun dapat EXTRA dari set yang saya amalkan..percaya tak?? cuba tanya pengamal set penyusuan lain..mesti double extra lagi dapat..tu tak konsisten lagi dengan collagen powder, vitamin -e dan lain-lain tau...haa...

Tak perlu dah segala botox mahupun produk lain..Shaklee adalah antara yang terbaik..dan yang penting jimat penggunaan, berbaloi dan tahan lama..

Selain untuk cantik  dan cerah. .bilamana konsisten secara disiplin..mesti kelebihan lain anda akan perolehi..ni la petua lain untuk cantik dengan suami juga..dan Testimosial Kulit Cantik Dan Cerah Dengan ESP Shaklee  juga untuk penjagaan dalaman dan luaran.


Sebarang PERTANYAAN dna TEMPAHAN boleh HUBUNGI ;

1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |


Sharing is caring wif 


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger