Friday, April 5, 2013

Kesihatan Wanita Dengan Produk Shaklee

Wanita kita perlu dan WAJIB pentingkan kesihatan terlebih dahulu...sebab tanpa wanita yang bergelar isteri dan ibu dalam rumah kita sendiri pasti akan merasa tak lengkap segalanya...Tanya lah pada para suami...adakah mereka rasa lengkap seandainya kita yang bergelar wanita ni tidak berada di rumah dalam sehari??? pasti jawapan nya memerlukan wanita di sisi mereka...


Wanita sering dikaitan dengan kesihatan, kecantikan, lengguh-lengguh, sakit peroid, senggugut, sakit-sakit sendi, kulit tak cantik dan kusam...semua lah wanita...betul tak??? 

Bagi saya dan jawapan saya "YA" saya antara wanita yang sangat pentingkan kesihatan serta kecantikan ^_^


Dan semenjak berjumpa Shaklee ni...saya tak pandang lain dah...sedari penyusuan sehingga la bab-bab tentang kewanitaan sangat saya titik-beratkan...Alhamdulillah...dan perkongsian saya kepada para wanita lain pun sama...

Mungkin ada yang mengambil jalan "singkat" dengan membuat #Botox# Cucuk vitamin-c# Laser# atau sebagainya asalkan cepat nampak kesannya...Betul kan...Tapi perlu di ingat akan risiko yang tinggi dan masa akan datang sangat-sangat lah menakutkan apatah lagi di hari tua...tak sanggup nak bayangkan...

Lebih baik kita membuat secara betul dengan mencantikkan sedari dalaman seterusnya luaran kita..#Pecaya tak??? kecantikan dalaman akan terpancar pada luaran kita???

Ni adalah antara Produk Shaklee yang sentiasa dan menjadi kegilaan saya dan wnaita yang dah merasai kehebatannya 


Set Kecantikan ShakleeSet Kecantikan Shaklee
Set Kecantikan ShakleeSet Kecantikan Shaklee
Set Kecantikan Shaklee


Haaa..para wanita di luar sana...siapa yang tak nak cantik dan sihat serta anggun kan....Nak mencuba semua  yang ini..Boleh tak ada masalah...boleh terus cari dan hubungi saya...


Hubungi --->

1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease..



Credit to -> http://vitaminsemulajadi.com

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger