Saturday, August 18, 2012

Pilihan Ditangan Anda...

Assalamualaikum...

Alhamdulilh...kita dihari terakhir bulan ramadhan tahun 2012 ini..semoga dapat memberi seribu pengertian dan keazaman pada kita semua pada tahun ini...Perubahan demi perubahan kepada kebaikan dari setiap insan dimuka bumi Allah yg bertuah ini...Syukur padaNYA...

Amcam persiapan raya semua..mesti da ready btl tk? lin doakan semua selamat bercuti dan pulang ke kampung halaman masing2 dgn selamat..hati gembira tak terkata bila nk beraya kan...sebab kita menyambutnya bersama keluarga tercinta...Alhamdulilh...hati2 dalam perjalanan..elakkan dari sebarang kecuaian..rumah yg di tinggal pastikan semua selamat tau kawan2..Tahun ni lin beraya bersama keluarga mentua dulu kemudian blik ke kampung keluarga lin..tp adik dan abg tak balik sama sebab terikat dgn tugasan dan keluarga mentua mereka pula..tk pela jnji lin blik jumpa mumy lin...rindu sngt2...



Ok...persiapanraya lin tahun ni biasa2 je..sebab lin utamakan anak lin dulu..syukur alhamdulilh..rezeki Allah sngt luas...sepanjang lin biz shaklee ni..bulan 8/12 ni la lin dapat BONUS tertinggi hasil usaha lin dan hubby lin...alhamdulilh...lin pun baru join biz ni tk sampai setahun lagi..tp lin dapat meringgankan sedikit beban hubby lin..syuur sngt...dgn on9 dan offline lin dapat buat dgn hati gembira...berjumpa pula mereka2 yg semua sporting2..lagi seronok...betul lin akui bukan mudah nak dapat apap yg kita impi kan..tp tak salah untuk kita mencuba kan. Permulaan saya dulu pun bermula ngn "kosong" tp sebab saya dah "jatuh cinta" ngn product Shaklee ni smpaikan klu boleh smua yg ada kat Shaklee ni saya nk bli...Menarik nya Shaklee ni sebab semua dari alamsumulajadi...dak keberkesanannya mmg TERBUKTI berkesan...semua tu terpulang pada individu...lain orng lain penerimaan nya ada yg cepat dan ada yg lambat ..bg diri saya sebab jarang makan supplemental sedari bujang smpai la berpantang 2bulan dulu..mmg tk amalkan jamu ke apa...sebab penerimaan badan saya lambat..tapi alhamdulilh sebab konsisten dan yakin...saya dapat rasai perubahan tu...mmg superb...

Dan pada 11/08/12 saya join perbincangan para "bakal jutawan" biz yg mmg dalam Shaklee ni..seronok dan teruja dgn perbincangan kakak yg dah "Master"  dalam Shaklee dan menceritakan konsep sebenar dalam perniagaan Shaklee ni sehingga dia bergelas "Master" dan meraih pendapatan yg amat buat saya kagun dan teruja dalam biz ni...pada yg belum dan berazam ingin kan income sendiri dan tk tak nak duduk terlalu lama pada satu tahap...biz ni la jalannya pada saya...yg mana Shaklee da bertapak lebih dari 50tahun...bukan satu jangka yg pendek...dan keyakinan saya ini lah yg buat saya rasa bebas dalam perniagaan selagi kita pada peraturan yg betul...


Kawan-kawan..malam ni tgk anak bulan kan...klu dulu masa kanak-kana..time tu la berhadapan ngn TV nk dgr BILA RAYA...comei kan masa tu...




Berminat dalam keluarga kami??? boleh hubungi saya di sini :-

Maklumat lanjut boleh ke sini....
1. LIKE fanpage  | Ibu Vitamin e-Shop  |

    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com ||




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger