Saturday, August 4, 2012

..::: Kenalan Saya & Pelanggan Saya Yang SPORTING:::...

As-salam semua kawan-kawan, warga bloger, fb dan f/page saya....syukur saya dengan sokongan kalian semua...saya mengenali kalian semua bermula biz ni..saya seronok sangat walaupun saya tak mengenalai kalian semua..tapi saya mesra dengan kalian semua...seolah2 saya kenal kalian sekaian lama..dan bersyukur sangat2 sebab berkenalan dengan kalian...

bercerita tentang biz ini...saya bermula dgn modal RM65 + RM10 sahaja, lainnya saya sharing dan mencari kawan2...kawan2 saya adalah pelanggan saya..kawan2 alam maya saya yg pada mulanya saya tak kenal pn...kini saya kenal mereka melalui alam maya, ada yang saya jumpa tapi 90% semua melalui on9..bestkan...pelanggan saya semua sporting's saya usaha membantu dan konsultansi mereka selagi mereka perlukan...hanya PM or SMS saya dan bercerita tentang apa yang mereka perlukan..insyaallah saya membantu..

Kenapa saya memilih "SHAKLEE" sebab saya nak cari yg TIADA KESAN SAMPINGAN dan ini adalah bukti nya...

  • TIDAK Mengandungi Paraben
  • TIDAK Mengandungi Triklosan
  • TIDAK Mengandungi Phthalates
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
  • TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
  • TIDAK Mengandungi Glikol
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
  • TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
  • TIDAK Mengandungi Ammonia
  • TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
  • TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
  • TIDAK Mengandungi Formaldehyde
  • TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
  • TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
  • TIDAK Mengandungi Toulene
  • TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
  • TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
  • TIDAK Mengandungi Pewarna
  • TIDAK Mengandungi Lemak Trans
  • TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
  • TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang

Sebab tu saya suka SHAKLEE ...dan alhamdulilah dari hari ke sehari saya sentiasa sharing dan berkongsi pendapat dengan semua...pada anda yg perlukan konsultansi dan nak ber"biz" tapi tak de modal yg besar...saya berbesar hati untuk hubungi saya...saya suka amalkan konsep "kongsi" sebab kita lagi mesra dan dgn perniagaan ni kita sendiri tentukan tanpa mendapat arahan dari orang lain..BEST kan..."awak la BOSS awk la PEKERJA" 

Saya nak maju kehadapan dengan dunia perniagaan ciptaan saya sendiri berasaskan garis panduan yg betul...sbb tu saya kena usaha lebih dan bekerja lebih...baru boleh maju ke hadapan sebaris dengan mereka yg telah berjaya..dannnnn saya punyai IMPIAN yang BESAR dalam hidup saya...tanpa IMPIAN saya rasa hidup saya pada statik yg sama...sebab tu saya pilih ada IMPIAN dalam kehidupan saya seharian bersama suami dan anak serta keluarga tercinta saya....




Persaingan yg sihat adalah memeri manfaat kepada semua...YAKIN + USAHA + DOA pasti kejayaan milik kita...memberi lebih dapat lebih...insyaalah...


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger