Saturday, August 4, 2012

Kenapa Saya memilih BUSINESS ni


Alhamdulilah berkenalan dgn Shaklee...

Sedari sendiri tanpa kita perasan...bulan berganti bulan...ni da  masuk bulan Ogos 2012 da..beberapa harilagi nak masuk ke bulan yg amat kita nantikan dan rindui iaitu bulan RAMADHAN...dan da 9 bulan juga saya serius dalam berbisnes dengan SHAKLEE..seronok sngat...dapat income yang kita impikan sendiri..nak lebih..KENA kerja lebih...nak BIASA-BIASA je..so buat la relex2 ke...tapi saya join ni ada TARGET...insyaallah ALLAH makbul kan setiap impian hambanya ...amin...dan alhamdulilh...setiap income yang saya dapat dari bulan pertama hingga sekarang...sentiasa ada pertambahan...dari 0 sampai la bernombor...Alhamdulilh semua tu rezeki dari NYA...

saya mula kenal shaklee lepas habis pantang dan mula bekerja pas cuti 2bulan...mmg rugi sngt tak kenal shaklee time preggy dl..dan bila keserasian saya dengan shaklee lelama saya terus berminat nk join..buan apa..dari beli byk2 tp tak jd ahli cm rugi pl..so saya uat keputusan nk jadi ahli terus nk jd engedar buat mcm mereka yg da berjaya..da atas tunjuk ajar..baru saya tahu selama ni byk kesilanpn saya dlam memakan vitamin..dan kenapa shaklee??? SEBAB kelebihan dan kesan positif dari suplement shaklee ni mmg hebat dan best...Shaklee ni terbukti SELAMAT, BERKESAN dan SENTIASA MESRA ALAM.

Kenapa saya cakap seronok berbisnes dengan shaklee ni...sbb dalam bebanyak saya join sebelum ni...bisnes ngn shaklee la buat saya teruja dan free time..tak payah terkejar2 nak cari downline bagai TAPI kita leh cipta "income" yg kita hendakkan...tanpa paksaan UPLINE kita...tkmcm lain2 MLM..nk income lebih kne cari DOWNLINE dan DOWNLINE...


Apa yang saya dapat dari join SHAKLEE??? Alhamdulilh sangat saya da dapat CASH dari Shaklee tiap bulan kerana usaha saya sendiri..bukan paksaan dari upline or sesapa pun...dan lain2 dari Shaklee??? 

Secara asanya Shaklee menawarkan 3C ?? CASH, CAR dan CONVENTION. best kan???






BEST KAN???

Sebenarnya nak join shaklee ni sngat berbaloi..klu tak buat bisnes pn..memadai untuk kita guna buat ahli keluarga..sebabnye khasiat Shaklee tuk semua keluarga...sangat2 berbaloi...tapi pada yg berminat nak cari income ..berbisnes dalam Shaklee sangat berbaloi..selain kita dapat berbisnes kita leh tambah ilmu yang banyak lagi dan kengkawan yg mesra alam dan sngt2 peramah...

Selain tu...Penyebab saya join Shaklee :- 

1. Modal yg RENDAH (RM65 sahaja untu memulakan/ mendaftar sebagai AHLI dan PENGEDAR)
2. Potensi yang BESAR (income yang UNLIMITED)
3. Bisness yang MUDAH ( offline dan online tanpa PAKSAAN oleh upline anda)
4. Join group yang sentiasa memberi tunjuk ajar dari ZERO to HEROIN tau...bukan macam group MLM yang tercari2 downline baru ada income side....

So, pada anda diluar sana yang tercari-cari perniagaan untuk jana pendapatan seperti yang anda impi kan...beri peluang pada diri anda untuk menikmati bial join dengan Shaklee. Dan Nikmati kebaikan yang anda boleh rasai sendiri dengan pelbagai lagi produk-produk Shaklee ni...Kongsi dengan kengkawan dan family semua pasti anda TERUJA.

BERMINAT untuk menyertai KELUARGA KAMI?? jom dan kami alu-alukan dan dengan semangat yang membara..bila lagi nak ubah kedudukan anda yang lama kalu bukan sekarang dan anda sendiri yang buat PERUBAHAN itu..



Berminat dalam keluarga kami??? boleh hubungi saya di sini :-

Maklumat lanjut boleh ke sini....
1. LIKE fanpage  | Ibu Vitamin e-Shop  |

    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  |




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger