Saturday, August 11, 2012

Bestnye Bila Target Tercapai...Betul tak kawan-kawan...

Assalamualaikum...

Alhamdulilah....syukur...kita da berada di 10hari bulan Ramadhan yg terakhir...TAPI rasa sedih tu tetap ada...sebab berlalu nya Bulan Mulia ni yg setahun hanya sekali...semoga kita semua di berikan hidayah dan keberkatan dalam bulan mulia ini dan berterusan pada tahun depan...dan mesti ramai da yg sibuk mencar-cari persiapan raya nanti kan...saya belum buat apa pn..:)

ok jom fokus pada tajuk awal...hihih..

Mesti ada yg tertanya-tanya dan tercari product untuk turun kan berat badan kan...bulan PUASA ni ada yg ambil peluang untuk maintainkan berat badan dan ada yg terus nak diet untuk TAMPIL kelainan bila tiba hari raya nanti kan..Al-maklum la...time tu ramai kawan2 yg lama tk jumpa...sanak saudara yg jauh pn datang berkunjung kan...mesti la tu satu BONUS bila ramai yg memuju .."eh...awk da nampak lain la" tk pun..."waa....awk kurus da? apa rasiah ? diet ek" tak pn ada yg berkata "eh..makin cantik la awk sekarng"... haa tu antara pujian dan perbezaan yg kita terima...Mesti la seronok bukan....

Site ni sya cerita tentang "KURUS" / "LANGSING "  dulu ye..nti next entry kita story tentang "CANTIK" pula....

Untuk turunkan berat badan bukan mudah bg yg da lama statik berat badan tu..tp USAHA perlu ada baru HASIL nye nanti memuaskan...TAPI jangan la ambil mudah tentang product yg ada kesan sampingan ye..biarla amalan DIET SECARA SIHAT dan JANGAN langsung tk nk makan nasi la ape la kan...makan nasi dalam kuantiti sedikit dan byk kan pengambilan protien ada la elok...dan YANG pasti kurangkan pengambilan makanan BERMINYAK, MAKANAN SEGERA dan BERGORENG dan yg lain2 punca kegemukan plus punca lemak tepu terus bersarang kat badan...

sebelum next entry ...ni antara testimoni kawan2 seperjuangan saya...



"Mode Jeles!! Bila baca status cik Fauziah Chilun pagi ni...berat turun 8kg dalam 2 minggu?? mak aih jeles dengar...ehhehe....

"hujung minggu ritu naik penimbang tunjuk 49kg. biar betul cik pau... baru 2 minggu minum cinch shake. takkan dari 57kg jadi 49kg... banyak sangat tu... or anggap jerk lah penimbang ini rosak... hahaha... pi timbang kat mall yang ada masuk2 duit yang siap bleh cakap... anda adalah langsing... kot yang situ lebih tepat... hihi :)"

huhu~

NOTA: Diingatkan bahawa kesan adalah berbeza mengikut individu yer.....sbb badan kita semua kan tak sama....ada org cepat nampak kesan, ada org lambat sikit....yang penting KONSISTEN!!! "
Credit to; Yati Napi


Bestkan....Teruja tak kawan2...saya yg baca pun rasa happy untuk dia...apa yg dia amal kan adalah KONSISTEN, DISIPLIN + USAHA  dia sendiri ..apa yang anda nak kena la konsisten... Supplemental ni membantu dalam proses penurunan berat badan..TAPI yg lain nye semua dari anda....

Apa itu CINCH? meh sini tgk gambar ni..ada 3 perasa tau...


haaaa..ni dia CINCH...ada perasa VANILA, CHOC dan CAFE LATTE

Best ...dan lain-lain dan untuk penambahan lain nye anda boleh la mengambil OMEGA/ LECHITIN + HERBA-LAX + ALFALFA  ni ada lah antara yg membantu jg....saya adalah suka omega + alfalfa ngn herba-lex...ianya salah satu yang membantu dalam penyusuan saya dan menjaga kesihatan dalaman saya jg...



Untuk mengetahui lebih lanjut, anda boleh:

1. LIKE fanpage  | Ibu Vitamin e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |


No comments:

Post a Comment