Thursday, July 12, 2012

Bersyukur padaNYA....Alhamdulilh...

Alhamdulillah...saya bersyukur dengan biz yang saya buat..nak senang bukan mudah..tp alhamdulilh...saya berada pada naungan yang betul dengan kengkawan yg sporting bertambah lagi dengan pelanggan yang semuanya sporting2....insyaallah kalian saya doakan yg terbai dari segi apa yg kalian mahukan...insyaallah..


Saya bermula dengan 0 / zero...berkat restu suami., keluarga, kawan2 yang saya tak kenali selama ini semain rapat dan perniagaan alam maya membawa saya kepada persahabatan pada mereka..semuanya melalui perniagaan saya ini...alhamdulilah..saya nak semua pelanggan-pelanggan saya merasa happy bila bersama saya..saya nk buat yg terbaik untuk mereka..win- to -win...insyaallah...saya t nak membebankan mereka yg keterlaluan...


dan hari ni...alhamdulilh..setiap order saya pos out dengn cepat dan alhamdulilh sampai pada masanya..kengkadang tu "TERLEPAS" juga..sbb saya tahu..mr. POSMEN pun ada tahap penghantaran mereka..dan sbb kan sekarang smua di hujung jari...maka kerja mereka untuk menghantar pun semakin banyak..Saya tak salahkan mr.Posmen ni..kadang kita pun penat juga kan...dan harapan saya pelanggan saya sentiasa bersabar...alhamdulilh..mereka sporting2 semua..






Sentiasa senyum adalah baik...dan beberapa hari ni...dapat sms/ PM dari pelanggan saya.semuanya buat saya merasa tersenyum dan bangga epada mereka...sebab memilih Vitamin Shaklee sebagai makanan tambahan untuk mereke sekeluarga...

Antara PM dari Fb yg Linz Shopee yang saya dapat..

"Tq...order dah sampai td... Ada 2 brite happy dr kwn sy yg sy introduce shaklee..n consultation dr awk n order pun dr awk...mslh kputihan (yg dah jd hijau) skrg dah nampak prubahan...kputihan dah mula kurang n skrg jd kuning2 cair..n kwn sy yg mslh period bhari2 n kuar brown stain tu pg ni bgtau dia dah period mcm biasa lps awk introduce GLA..." 

dan lain nye yg ni...baru konsultant dan dah nampak perubahan +ve...


"Salam.. Sy dh dpt parcel smalam.. Actually on sunday my fren dtg kasi pressie set ni.. Trial.. Terkejut saya! Rezeki saya kali ni.. Dh try since sunday.. Up til today, alhamdulillah...susu bertambah.. Hari tu pump 2oz je.. Now boleh increase up to 100ml per session.. Alhamdulillah.. And mcm pekat sikit kan! Badan pun rasa sihat tho xcukup tdo...

Thanks also for the notes full of goof information.... Rasa bersemangat nak kumpul susu anak!

Tq sgt sgt k.. Sinxe saya ada 2 pack ni, next 2mnths insyaAllah saya order lg.. Tq sgt sgt.."

BEST kan..saya rasa teruja dengan PERUBAHAN mereka...ini di antara yg dapat..lain nya melalui sms dan ada lagi kat PM.. :)

Sebab tu saya selalu ingatkan ...lain orang lain perubahannye...sebab badan kita lain2 penerimaan kan..untu saya ada lambat sedikit..seba dari bujang memang payah nk serasi dgn apapn..tapi dengan Shaklee vitamin...saya rasa selesa..ana saya pn alhamdulilh..da 1y5m menyusu SI dan kulit nye buat saya geram...lembut...ulit baby kan...nak di cubit2..je tiap hari...baru 1y5m...tapi bercakap nye mmg tak pelat dan banyak cakap...alhamdulilh...dia mudah nak faham apa kita cakap...saya nak buat yang terbaik untuk anak saya...zaman moden kita kne majju ke hadapan demi anak2..saya nak jadi kawan pada anak saya...sampai saya tutup mata di dunia ini..insyaallah..saya buat yg terbaik untuk anak saya...begitu juga anad2 semua di luar sana...jom kita buat yg terbai untuk anak2 saya..saya jadikan ini panduan dan pengajaran buat saya...


insyaallah..nak banyak luangkan masa untuk anak saya..seba itu anugerah dan amanah yg DIA telah bagi kat saya dan suami saya...

mommies semua pun boleh :) 




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger