Tuesday, May 14, 2013

Tips Penyusuan Susu Ibu Yang Berkerjaya

Bagi ibu-ibu yang berkerja adalah tidak menjadi masalah jika anda mahu menyusukan anak anda secara eksklusif 2 tahun. Saya telah menyusukan Hero kecik saya sehingga 2 tahun 1hari tu pun saya yang berhentikan dengna letak limau nipis kat puting (ni kes anak tak suka masam tau.. memang menjadi untuk cerai susu). Alhamdulillah...ianya berhail bila kita nekad dan yakin yang kita boleh dan nak buat yang terbaik untuk anak kita..

Tips Penyusuan Susu Ibu
Stok PENYUSUAN SUSU IBU


Yang menjadi masalah utama apabila anda tidak membuat stok susu ibu semasa di dalam pantang lagi. Ada banyak tips banyakkan susu badan. Namun semua itu tidak berguna jika ibu tidak bermula dari awal.

Kumpullah stok seawal semasa pantang. Anda boleh memerah susu selepas bayi menyusu atau semasa bayi tidur. Walaupun susu yang diperah cuma 1-2oz. Tak apa. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Jangan tunggu seminggu lagi hendak masuk kerja baru lah bertungkus lumus nak mengepam ya ibu-ibu ^___^ 
Pasti berpuas hati bila stok sebanyak macam pada gambar kan...

@ __@  Ibu-ibu yang kuat semangant demi anak tercinta pasti boleh ^__^ 

Untuk mendapatkan SET PENYUSUAN atau PANDUAN serta TIPS dalam DUNIA PENYUSUAN ni...para ibu boleh terus hubungi saya di -->

1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger