Wednesday, May 15, 2013

Tambah Susu Ibu Dengan ESP Shaklee

Tentu ramai ibu di luar sana tercari-cari bagaimana nak TAMBAH SUSU IBU menjadi meriah dan anak tidur lena sepanjang malam dan cukup penyusuan serta memiliki stok susu ibu yang banyak kan??

Salah satu produk yang wajib ada dan sering dibincangkan ialah MILK BOOSTER. Tahukan anda ada pelbagai Milk Booster yang ada boleh perolehi dari makanan sehari-harian..Salah satunya yang sangat terlaris sekarang ialah ESP Shaklee..dan inilah RAHSIA para ibu yang berjaya ^__^


ESP Shaklee
Susu Ibu Meriah Dengan ESP Shaklee

Bagaimana ESP Membantu memperbanyakkan susu ibu?
ESP adalah supplemen berbentuk protein. Tahukan anda kandungan utama susu ibu ialah protien? Protein adalah binaan asas sel dan tisu dalam tubuh kita. Gabungan sel akan membentuk tisu, dari tisu membentuk organ seterusnya membentuk sistem. Komposisi utama dalam susu ibu adalah protein diikuti oleh kalsium dan zat lain. Protein ini diperlukan untuk penghasilan sel dan membaiki tisu sel dalam badan serta ia penting untuk pembesaran bayi.
ESPmengandungi Isoflavones (estrogen like effects) yang membantu meningkatkan penghasilan susu badan. Selain itu Isoflavones membantu mencantikkan para ibu. Kandungan Isoflavone yang tinggi dalam soya membantu mengurangkan garis penuaan, dan bertindak sebagai pelembap semulajadi. Selain itu Isoflavones membantu menguatkan tulang ibu.

Kita sedia maklum, jika ibu yg menyusukan anaknya tidak mengambil cukup kalsium, tulangnya mudah rapuh, dan gigi cepat rongok. Kajian menunjukkan isoflavone disalurkan pada bayi jika ibunya minum soya. Oleh itu ia turut membantu menguatkan tulang bayi anda.Sebab tu ramai ibu-ibu diluar sana telah mencuba ESP dan percaya dengan keberkesanannya.
Dan kali ini ramai yang berhasil dan berjaya menyusukan anak dengan jayanya sehingga 2tahun....Alhamdulillah...saya sungguh gembira mendengarnya...bila anda percaya dan yakin dengan diri sendiri yang mana anda sendiri boleh menghasilkan dan tambah susu ibu dengna meriah sekali..
^__^ Percaya lah...bila kita YAKIN akan kebolehan kita..pasti kita mampu buat yang terbaik dan penyelesaian pasti mudah...insyaallah...
 Untuk Sebarang pertanyaan dan tempahan ??? boleh terus hubungi saya di :--
1. LIKE fanpage  | Kedai Vitamin  |

    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger