Wednesday, January 23, 2013

TESTIMONIAL PENGGUNA SHAKLEE

Assalamualaikum....hari ni kita nak share tentang pengguna-pengguna Shaklee...dan kenapa Shaklee kini menjadi pilihan di hati para ibu ayah untuk anak tercinta dan seisi keluarga...Shaklee ni best sebab dari alam semulajadi dan apa yang kita semua tahu Shaklee sangat-sangat pentingkan kualiti product nya...apatah lagi yang melibatkan kita semua kan...

Jom baca -->>

 " ‎[Testimonial Set Mengandung]

Ini pengalaman saya sendiri mengamalkan set mengandung sepanjang 4 bulan lebih ni...Apa bezanya pengalaman mengandung kali ni berbanding dengan yg first?
1.Berat badan saya naik dengan terkawal..dah 4 bulan lebih berat saya baru naik dalam 3.5kg..
2.Muka pon tak nampak kembang sangat...sampai mak mertua pon tegur semalam.."tak naik sangat ye mengandung kali ni" hehe..even saya naik lrt pon orang boleh buat xtau je sbb tak nampak saya mengandung (kesian jugala sbb kene berdiri).
3.Simpul mengkarung alhamdulillah tak pernah lagi datang menyinggah di kaki..sebelum ni almost every day sejak 5 bulan, wajib kene...saya tak minum susu lansung kali ni...memang bergantung 100% pada ostematrix.
4. Muka saya lebih berseri-seri, kata mereka nampak glowing..sampai ramai yg buat spekulasi, anak laki agaknya..tak pon mesti sbb minum ESP walaupon saya belum lagi amalkan ESP..(Plan masuk 6 bulan baru nak amalkan...) " 




Selain untuk ibu-ibu mengandung...Shaklee kini telah memperkenalkan untuk NUTRISI PENYUSUAN BAYI...Kenapa??? Salah satu sebab adalak kerana ramai pengguna Shaklee percaya apap yang mereka amalan sedari MENGANDUNG --> BERSALIN --> BERPANTANG --> PENYUSUAN sangat-sangat memberi kesan pada mereka...begitu juga kita semua...




Best kan??? mau tak best...KHASIAT yg ada pada apa yang kita amalkan sangat-sangat TERBAIK...Rugi sangat bila kita tak mulakan menjaga pemakanan sedari sekarang ..vitamin Shaklee ni memang kesukaan ramai masa kini..ANDA da??? JANGAN lepaskan PELUANG sedari sihat ni...nanti kita akan sambung banyak lagi tentang kepuasan hati pengguna Shaklee.


BERMINAT dan DAPATKAN info TERKINI dari -->

1. LIKE fanpage  | FirsChoice e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)
2. PM saya di fb | Linz Shopee  |
3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger