Monday, January 7, 2013

GABUNGAN PRODUCT SHAKLEE UNTUK BERSALIN??? BERPANTANG? PENYUSUAN???


Bercerita tentang BERPANTANG??? Cari kelainan utk BERPANTANG kali ini???


set ibu semasa berpantang shaklee


Bila hendak menimang cahayamata, perkara yang pasti terlintas di fikiran ibu-ibu pastinya adalah set bersalin kan? Atau dengan kata lain set berpantang. Macam-macam jenis yang ada di pasaran, ada jamu, ada vitamin, macam-macam jenama lah. Mana satu idaman hati ibu-ibu masa kini??? Anak yg ada kuning @ juandis TAK dibernarkan untuk berpantang dgn jamu atau yg herba-herba atau sesuatu yg panas untuk bayi...TAPI kelainan dari Shaklee product.

Kalau di Shaklee kita ada cadangan supplement yang bagus untuk ibu semasa pantang. Yang pastinya vitamin adalah semulajadi, baik untuk ibu dan juga baik untuk bayi kerana ia tidak mengganggu perut bayi dan selamat untuk ibu dan bayi yg ada juandis @ kuning...


DAN ratarata serta kebanyakkan ibu-ibu masa kini lebih mengenali Shaklee ..mau tak nya..JIMAT 3in1 pula tu....

Apa keistimewaan cadangan set berpantang Shaklee?

1. Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka kerana adanya zink dalam set ini. Selain mempercepatkan proses penyembuhan luka, ia membantu mengurangkan rambut gugur yang lazimnya dialami oleh ibu dalam pantang.

2. Adanya alfalfa sebagai medium pelawasan semulajadi kerana ianya kaya dengan fiber. Bukan sahaja membantu pembuangan yang lebih mudah malah ianya adalah sebagai galagtague iaitu sebagai penggalak susu. Secara tidak langsung boleh membantu penghasilan susu badan yang lebih lancar.

3. Adanya Vitamin C yang berfungsi memulihkan sel-sel badan, memberikan seri pada wajah si ibu (bukan susuk tau heehe) yang pucat dan kurang berseri semasa dalam pantang.Kandungan Vitamin C memainkan peranan penting dalam penghasilan kolagen yang dikenali boleh menganjalkan kulit.

4. Adanya B Complex yang membantu menghindarkan stress pada ibu dalam pantang. Jangan sampai kita mengalami gila meroyan pulak dalam masa berpantang ini.

5. Adanya Vitalea yang berfungsi sebagai multivitamin kepada ibu. Ibu berpantang akan rasa lebih bertenaga dalam menguruskan anak. Faham-faham sahaja lah cabaran berpantang memerlukan ibu cergas dan sihat.



ADD ON dengan

6. Dengan 
ESP dapat membekalkan tenaga, rasa kenyang, elakkan perut kosong seawal pagi dan tengah malam,
Menyubukan kesihatan kulit untuk lebih anjal dan gebu, rambut, kuku dan otot, serta buat muka kelihatan fresh dan glowing2....
Penting untuk kanak-kanak, ibu menyusukan anak dan mereka yg sedang pulih dari sakit (bersalin normal / operation )

7. Dengan OSTEMATRIK pula dapat mengekalkan tekanan darah normal, menolong pengecutan otot dan saraf dalam masa sama, mengurangkan symptom PMS seperti kembung, kejang, bengkak air , baran dan kemurungan.





Gabungan Product Shaklee 3in1


Rugi bilamana ramai yg TAK tahu akan kelebihan Shaklee ni...DAPATKAN dengan menghubungi ???


1. LIKE fanpage  | FirstChoice e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)
2. PM saya di fb | Linz Shopee  |
3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger