Saturday, September 8, 2012

Gembiranya hati....

Alhamdulilah..bertemu lagi di blog ini....

Syawal perlahan2 meningalkan kita seperti ramadhan yg lepas...rasa baru je berpuasa..dan saya sangat merindui bulan puasa.....semoga bertemu semula pada tahun hadapan dengan lebih ceria..amin....

Bercerita ttg bulan puasa,tahun ni mmg saya banyak travel,sejak cuti raya bermula 17/08/2012 - 03/09/2012

Bermula dari Kulim -->Pahang pas tu RAYA PERTAMA da ke Johor <--->Pahang dan RAYA KE-4 da terbang ke Sabah selama 10ari..kat Sabah mmg berjalan la jawabnye...pas tu dari 31/08/2012 - 03/09/2012 dari Sabah---> Pahang ---> Johor Bharu ---> Kulim...waa...sememangnya jalan sakan...TAPI alhamdulilh..sebab saya bawa perisai untuk saya,suami dan anak time berjalan ni...apa yg saya bawa tu...haaaaa ni dia...Ostematrik, Nutriferon, Mealshake, ESP, Collagen dan Vitamin-C...ni semua perisai saya sepanjang berjalan alhamdulilh...semuanya berjalan ngn lancar dan dipermudahkan tanpa perlu bawa anak ke klinik masa anak selsema dan batuk serta demam..mcm tu juga saya...sebab perubahan cuaca ke sana ke mari dgn keaddan dalam kereta yg sejuk n panas dan dalam penerbangan juga...badan kita pun letih apa tah lagi anak kecil kan...tp saya sangat2 bersyukur sebab perjalana saya dipermudakan...


ni adalah antaranya...




Dan saya bersyukur sngt sebab tahun ni saya beraya dengan ceria sekali...selain dapat duit gj, other bonus, dan bonus +++ dari Shaklee...tahun yg menceria kan..saya kongsi bersama kawan-kawan dan adik beradik...alhamdulilh yg tak terhingga....Keceriaan ini tidak boleh di beli ngn wang ringgit sekali pun..apatah lagi kesihatan anak dan suami serta keluarga tercinta...sbb tu say "Jatuh Cinta"  dan mengSHAKLEE kan keluarga saya...tak kan sia2 pelaburan ini..sbb masa akan datang kita tak tahu tahap kewangan kita dan tahap kesihatan kita bersama dengan orng2 yg kita sayang...anak pn semakin bijak dgn telatahnya yg buat semua orng geram bila melihatnya...yg kami ni selalu jumpa akan nya pn tk habis-habis rasa geram...itu la anak saya dengn telatahnya....bila rasa jauh rindu yg teramat....bila dekat bukan main manja mcm da lama tak jumpa...penghibur hati ibu n ayah...

Hati ibu n ayah mana yg tak gembira melihat anak ceria selalu..perongsian saya dengan kawan-kawan juga...begitu juga kawan-kawan yg da merasai bestnya Shaklee produk sb terjamin selama | berkesan | alamsemulajadi| tu yang membuatkan saya sentiasa rasa bersyukur sngt2.....alhamdulilh...




Untuk sebarang pertanyaan dan konsutansi anda boleh hubungi :-
1. LIKE fanpage  | Ibu Vitamin e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |




















No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger