Sunday, June 17, 2012

Product TERBARU ~~Gunakan tanpa was-was..

Wah... baru je tadi saya post kat Facebook saya tentang dua produk baru Shaklee, dah ada kawan nak beli.... Produk ni baru masuk Malaysia... memang teruja habis.... bukan kata kawan2 or customer, saya sendiri rasa teruja... nak beli utk hubby, parents dan of course diri sendiri nak rasa... ho yeahhh..selama ni memang dengar mcm2 jenis kolagen.,tapi was2 .. tapi bila Shaklee sendiri keluarkan produk kolagen... terus saya konfiden.. yelahkan.. sbb dah memang percaya dan yakin dgn produk jenama ni yg dah lebih 50thn di pasaran..selamat, berkesan, mesra alam..InsyaAllah...
Credit to mamafaiz









Shaklee Collagen Powder (1box:15sachets)
>>Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu.
Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90% Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75% Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71% Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69% Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60% Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55% Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54% Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50% Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan

Faedah tambahan :: menyokong KESIHATAN SESENDI & MENGUATKAN TULANG. Bantu mengekalkan otot di dlm mata supaya lembut.

So you all.. amacam? Berminat? Apa lagi.. jom contact saya..

1. LIKE fanpage  | Ibu Vitamin e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  |

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger