Tuesday, October 30, 2012

RASIAH VITAMIN YG MERAPATKAN ANAK, IBU DAN AYAH...

Syukur..alhamdulilah...

penghujung oktober 2012 ni, yg mana ESP promosi pada HARGA RUNTUH dan berebut2 kawan2 nak sbb bukan setiap bulan dapat HARGA YG terbaik NI...ESP ni bukan seornag blei 1canister tau....setiap nya ada beli 2-4canister setiap sorang...mana tak nye...boleh kongsi2 ngn kawan2...family lagi...

Haaa....lagi satu gabungan set total wellness (ESP + B-complex, Vita-C, Vita-lea) add on Ostematrik + Alfalfa ni antara yg menjadi pilihan mommies semua dalam dunia penyusuan..mau tak nye...masa menandung pun ada dia antara vitamin-vitamin ni yg boleh mommies makan dan sambung terus masa berpantang dan terus dalam dunia penyusuan tau....



haaa....ni la antara pilihan utama mommies semua....

Bagi yg baru dan ingin ketahui lebih lagi tentang kelebihan ni boleh hubungi saya..insyaallah saya akan bantu dan kita kongsi kan pengelaman kita bersama...

saya suka bila dapat berkongsi ngn hot mommies semua...mau tak nye..bila saya da merasai semua set ni...alhamdulilh...suami semakin sayang sngt2 tau...sememang nya saya kenal Shaklee lepas saya habis pantang...off coz la semua "alignment " lari kan...saya usaha mencari yg terbaik untuk diri saya dan dunia penyusuan saya..Alhamdulilah...saya bertemu ngn Shaklee dari seorang member..sampai la sekarang saya memang "jatuh cinta" dgn Shaklee product tau...bukan apa...sejak makan dan amalkan vitamin ni semua...anak dapa..saya dapat..dannnnnnn suami puji...bestkan...

Dapat pujian suami ttg "dalaman" kita sngt2 la membuatkan saya dan suami semakin mesra dan apa lagi..tu la kunci untuk suami sayang kat kita sebagai isteri ni...syukur sangat...jadi hot mommies semua diluar sana...jangan risau ...antara yg terbaik untuk dalaman ada dalam set yg saya syorkan untuk mommies semua...semuanya banyak kelebihan tau....tak perlu la mencari yg kita tak tau lagi...

Nak "ikat" suami kena la pandai kan...haa....ni la antara "RASIAH VITAMIN" untuk keluarga kita....

Sebab Shaklee ni pilihan utama???/

1. Kesihatan untuk mommies dan anak
2. Dunia Penyusuan untuk simanja...
3. ESP ni banyak kelebihan nya...
4. Sihat dengan pengambilan yg seimbang 
5. Tahan lama dan berbaloi dgn HARGA yg ditawarkan
6. Mengeratkan hubungan ibu dan anak serta suami tercinta..
7. Kepuasan dengan setiap yg kita amalkan...




Untuk sebarang pertanyaan dan konsutansi anda boleh hubungi :-
1. LIKE fanpage  | FirstChoice e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger