Sunday, October 21, 2012

LAGI TENTANG ESP PROMOSI pada BULAN OKTOBER 2012 INI..

Alhamdulilah..syukur...ada peluang lagi update blog yg bru sekali bulan ni rasanya bersembang dalam ruangan ni...Bukan sebab menyepi or tka on9 ke atau tak masuk entry dalam blog ni..saya ttp ber blogwalking pada kawan2 saya...DAN....salah satu sebab ialah..bz ngn kerja + biz..syukur sngt...bulan ni PROMOSI ESP...buy 6 FREE 1 ..tu yg ramai kawan2 dan customer yg order n booking untuk dorng ambil peluang beli HOT ITEM dalam Shaklee ni...saya pun tak akan LEPAS peluang nak juga ambil ESP ni yg menjadi minuman seharian saya dalam menjaga kesihatan dan dalam dunia penyusuan saya bersama little hero saya...syukur....


Jom tgk...ni la PROMOSI Shaklee bln ni...sapa yg tak nk kan...






Haaa...ni la PROMOSI nye...saya lambat UPDATE ke kawan2..tak kan...ni ada lagi peluang ni nk rembat HOT ITEM Shaklee ni...KHASIAT??? KELEBIHAN??? da byk dibincangkan da dalam blog ni..jom klik sini...

1. TENTANG ESP ???
2. KELEBIHAN ESP???
3. ANTARA LAIN FUNGSI ESP ???

Banyak lagi...tgk je dari gambar kat bawah..semua antara kegunaan ESP ni tau...






waa....BEST kan....sebab tu ESP ni HOT ITEM dan tak selalu ada PROMOSI mcm ni tau...haaaaaaa...yg belum ORDER dan DAPAT kan  HARGA TERBAIK untuk ESP ni..jangan tunggu lagi..jom order kawan2....tak mau TERLEPAS peluang bulan ni tau...PROMOSI buy 6 FREE 1 HANYA sah sehingga 31/10/12 ni tauuuuuuuu....pas tu HARGA kembali normal tau kawan2....kalu tak mampu beli secara set buy 6 FREE 1 ni...boleh jg la kawan2...call or gtau je saya ...semua boleh la kawan2....amcm nak ORDER??? senang je la skrng ni kawan2 saya semua....meh....kat sini saya bg detail ...PM saya melalui facebook / fanpage or call or sms je lin...gtau nk ape semua boleh runding dan urus...


haaaa..ni detail saya..kan senang je kawan2 nak cari....



Untuk sebarang pertanyaan dan konsutansi anda boleh hubungi :-
1. LIKE fanpage  | FirstChoice e-Shop  |
    (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)

2. PM saya di fb | Linz Shopee  |

3. SMS/ Whatsapp saya | 017-5836865 |
4. Email | admin@ibuvitaminshop.com  | dinzlin@ymail.com |

















 

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger