Friday, March 9, 2012

Isteri Jangan Lupa Menjadi Isteri…Bersama Shaklee

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
بسم الله الرحمن الرحيم

Asyik bercerita tentang penyusuan…Bagaimana nak tambah susu..Bagaimana nak bagi badan tak penat..Macam-macam lagi..Tapi saya nak tanya satu soalan mudah. “Isteri jangan lupa menjadi isteri?” macam mana pulak?


Seringkali saya baca d group2 or forum2 yang ibu yang lepas melahirkan agak ‘dingin’ bersama suami..Malas…Takde mood..badan dah penat dan macam-macam alasan lagi..Anda tak keseoarang…saya pun salah seorang yang merasainya…
Tapi kita tak boleh biar berlarutan tau..Merajuk cik abang nanti siapa yang susah…hehee…So nak buat macam mana?Ada jawapannya…



Jangan jadik macam ni taww….

_________________________________________________________________
Credit to Hadha

Kawan-kawan tahu tak bahawa gabungan Alfalfa dan Vitamin E sebenarnya sangat bagus untuk menjadikan anda isteri dan ibu yang hebat?

Kawan-kawan tahu kan bahawa Alfalfa yang kawan-kawan makan untuk tujuan membanyakkan susu tu juga boleh merawat masalah keputihan pada wanita?

Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.

Menarik kan?

Bagaimana pula dengan Vitamin E? Ehem.. ehem..

Vitamin E ni pula selain daripada untuk mencantikkan kulit, antioksidan dan memanaskan badan (bagi yang mengalami lenguh-lenguh sendi ; emak-emak kita ; saya selalu suggest ambik SET D dgn tambahan Ostematrix), Vitamin E juga adalah vitamin yang berkaitan dengan intimacy!

Tak percaya ke? Saya excerp info daripada blog kak arnie (genkimomma.com).
Asparagus :
Contains vitamin E to stimulate the production of sex hormones, thus leading to a healthier sex life
So, amacam? Teruja? Vitamin E TIDAK menggangu penyusuan. Saya sendiri pun makan Vitamin E sebab lepas-lepas pantang dulu dok sakit-sakit jari (suka main air dalam pantang kot!). Memang best Vitamin E ni taww.. parut kat badan pun clear aje :)

So, samada kawan-kawan tambahkan Vitamin E ke dalam suplemen yang kawan-kawan makan sekarang, ataupun dapatkan Trial Pack SET F ( F for Feminine = Kewanitaan).

Cara makan:
  • Sebiji sehari untuk Vitamin E
  • 3 biji sehari untuk Alfalfa
Oh ye! SET F ni juga sesuai diamalkan oleh bakal pengantin :)
_________________________________________________________________
Aha…mcm ni takper..hihihihihi…




Ingin tahu lebih lanjut dan sebarang harga promosi boleh PM (inbox) saya di Linz Shopee (fb) / whatsapp saya 017-5836865 (linz)


Credit to; AzrinMohd

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger