Wednesday, December 28, 2011

:::Mode::: Sedih + Kecewa...

Berhadapan dengan kamu ku terasa bersalah dengan sikap ku yg banyak membuatkan kamu terasa..aku bukan la sempurna Siti Kadijah..Isteri Rasulullah....aku hendak buat yg terbaik untuk amu dan keluarga kita..tapi sejak diri ku terluka dan kecewa dengan sikap kamu...aku terasa seolah2 tertipu oleh kamu...apa yg perlu aku lakukan untuk kembali percaya pada kamu...kamu kebanggan aku..cinta hati ku selamanya dan tak akn ada yang lain..tapi sejak kejadian itu..aku betul2 kecewa..bekan seakli dua terlihat.tapi sentiasa terbayang akan mesej itu dan seakan2 penipuan dari kamu...Allah tu maha adil...bersyukur sangat..tapi bila minta kamu berterus terang...jawapan kamu lain...kamu buat kan hati aku lagi terguris...kamu seakan-akan telah berubah...kamu yg aku kenali dulu kini telah berubah...mungkin kan salah aku selama ini??? pernah kan aku membiarkan kamu bersendirian atas segala apa yang kamu hadapi? kini hati ku terguris sekali lagi...u tidak tahu hendak meluahkan kepasa sesiapa kerana menghormati kamu sebagai suamiku yg tercinta..tapi kamu??? apa yg kamu akan lakukan pada ku???? kamu kebangganku selama ini...tapi kamu telah rosakkan kebanggaan ku itu...beritahu la aku apa yg perlu aku laku kan kini??? berterus terang dengan kamu soalah2 kamu berpura2 dengan ku...apakan kekurangan aku kini???

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger